TEAK2 is altijd te bereiken op het mailadres: info@teak2.be
Voor al uw algemene vragen of vragen i.v.m bestelling, advies, levering, dienst na verkoop etc. is dit mailadres van toepassing. Alle mails worden zo snel mogelijk beantwoord met een uiterlijke termijn van 24u. Binnen deze termijn geen reactie terug? Kijk in uw spambox of probeer het telefonisch.
Naast mail is TEAK2 ook telefonisch bereikbaar op het nr: 0032 (0)487 300592
Tevens kan u ons ook nog altijd bereiken via de social media pagina’s op Facebook en Instagram.
Een bestelling plaatsen kan eenvoudig online via de webshop of in de showroom te Pelt (België). Zijn de gewenste producten op voorraad? U kan eenvoudig de artikelen in de winkelmand plaatsen en vervolgens afrekenen. Deze stap kan gestart worden door rechtsboven op het winkelmandje te klikken. Vervolgens vult u de gegevens in en volgt u de verdere stappen. Afrekenen kan momenteel enkel via bankoverschrijving of contant bij levering. Bij het plaatsen van de bestelling kan er gekozen worden voor afhalen of leveren.
Staan de gewenste producten niet op voorraad of verkiest u om de bestelling via mail te doen? Stuur ons een mail met de vraag of bestelling en we helpen u zo snel mogelijk verder.
Direct na het plaatsen van een bestelling in de webshop ontvangt u automatisch een bevestiging per mail. Als u deze niet ontvangt, verzoeken wij u om contact op te nemen om te kijken waar het mis is gegaan.
Het is bij wet bepaald dat u een bestelling kosteloos kan annuleren wanneer deze nog niet het magazijn verlaten heeft.
Is het product speciaal in opdracht van de klant besteld of betreft het artikel maatwerk, dan is deze bestelling uitgesloten van het kosteloos annuleren. Zodra de productie is gestart, bedragen de annuleringskosten 25% van de verkoopwaarde van het bestelde artikel.
TEAK2 heeft een zeer grote voorraad om de klant snel tot dienst te zijn. Door het grote assortiment is het echter niet mogelijk om elk product op voorraad te hebben staan. De voorraadstatus in de webshop wordt wekelijks geüpdatet om zo actueel mogelijk te zijn.
Staat het artikel niet op voorraad of wenst u een andere afmeting? Contacteer TEAK2 en informeer naar de status. Ondanks de wekelijkse update kan door het grote assortiment eens voorkomen dat de voorraadstatus niet helemaal actueel is. Uiteraard proberen we dit zo veel mogelijk te beperken. Wanneer het product in de webshop niet voorradig staat, kan het voorkomen dat het artikel toch in stock is. Bovendien is het altijd goed om te informeren of het artikel onderweg is of bijna uit Indonesië verscheept wordt. Zodoende kan het product indien gewenst gereserveerd worden waardoor de levertijd beperkt wordt.
Zijn alle artikelen van uw bestelling voorradig? TEAK2 zorgt voor een snelle levering of u kan het product afhalen. Gewoonlijk staat het product binnen de week bij u thuis. Bij de meeste bestellingen garanderen we de uiterlijke termijn van twee weken, tenzij u zelf kiest voor een latere leverdatum.
Omdat bijna elk product geleverd moet worden hebben we momenteel nog geen betaalterminal in de showroom staan. Wordt het artikel in de winkel of online aangekocht en nadien geleverd? U heeft de keuze om contant of vooraf via bankoverschrijving de betaling te voldoen. Zodra het geld op de bankrekening staat wordt het meubel zo snel mogelijk geleverd.
NAAM: TEAK2 ACCOUNTNR.: BE79 0017 2328 5933 BANKNAAM: BNP Paribas Fortis IBAN: BE79 0017 2328 5933 BIC: GEBABEBB BTW NR.: BE0552.850.708
Wij geven u de keuze om te kiezen voor afhalen of levering. Service vinden wij bij TEAK2 heel belangrijk, vandaar dat leveren altijd door onze eigen dienst (TEAK2) zal gebeuren. Controle, tevredenheid en persoonlijk contact! Ieder meubel wordt op begane grond tot binnen geleverd & geplaatst mits de ruimte op een normale manier toegankelijk is. Ga vooraf bestelling na of de afmetingen van het meubel de mogelijkheid bieden om binnen op de gewenste plaats te geraken. TEAK2 neemt altijd telefonisch of per mail contact op om de leverdatum te plannen. Vervolgens wordt er een datum en tijdsbestek van 2 uur afgesproken.
Verdieping of raam-levering kan via offerte bespreekbaar zijn. Hou er rekening mee dat alle meubelen zwaar van gewicht zijn! Ondanks dat de grotere meubels vaak uit 2 delen bestaan, blijven het zware producten die niet overal geplaatst kunnen worden.
TEAK2 levert ook in andere landen aan huis. Alle meubelen zijn tegen vergoeding te leveren in heel België, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en andere landen. Door de webshop is TEAK2 hierdoor niet alleen in België actief, maar ook in de rest van Europa.
Ondanks dat elke levering in de Benelux met onze eigen dienst zal gebeuren, is het bij verdere afstanden in de meeste gevallen noodzakelijk om uit te wijken naar andere mogelijkheden. Bij levering buiten de Benelux wordt er gekeken naar een externe transporteur of in sommige gevallen onze eigen dienst.
De producten zijn op te halen op het showroom-adres te Pelt, België in Limburg. Assistentie natuurlijk bij het laden mogelijk. Dit kan tijdens de openingsuren of op een afgesproken tijdstip.
Komt u voor iets specifiek en wilt u dit meteen meenemen? Niet alles staat opgesteld of is meteen beschikbaar aan het showroom-adres. Informeer daardoor dus altijd op voorhand wat de mogelijkheden zijn.
Levering door heel België tegen het vaste lage tarief van €49! Ieder meubel wordt op begane grond tot binnen geleverd & geplaatst mits de ruimte op een normale manier toegankelijk is. Ga vooraf bestelling na of de afmetingen van het meubel de mogelijkheid bieden om binnen op de gewenste plaats te geraken. Verdieping of raam-levering kan via offerte bespreekbaar zijn.
Levering buiten België? TEAK2 is ook actief in Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en andere landen. Standaard levering voor Nederland varieert tussen de €49 en €99 afhankelijk van locatie en afstand. Voor Luxemburg bedraagt dit €99 en de andere landen altijd op aanvraag. Informeer naar de mogelijkheden en prijzen. Wanneer de afstand te ver is om met eigen dienst te doen, wijken we uit naar een externe transporteur.
De levering is berekend op het combineren van meerdere adressen. Indien er specifiek een datum buiten de route gevraagd wordt (afhankelijk van afstand) kan er een toeslag berekend worden.
Wanneer alle producten van de bestelling op voorraad staan, hanteren wij een levertijd van uiterlijk twee weken. Gewoonlijk probeert TEAK2 binnen de week de levering al te voldoen. Uniek in de meubelindustrie! Wenst u een latere leverdatum, dan is dat uiteraard ook geen probleem.
Betreft de bestelling maatwerk of moet het artikel nog geproduceerd worden? Dit proces neemt in totaal ongeveer 1-4 maanden in beslag. Bij maatwerk wordt er met de klant overlegt wat de wensen en mogelijkheden zijn. Vervolgens wordt er een CAD-tekening gemaakt. Wordt deze door de klant goedgekeurd, dan gaat de productie van start. TEAK2 houdt u op de hoogte wanneer de bestelling klaar is en verscheept wordt. Het transport neemt ongeveer één maand in beslag.
Voor alle online aankopen geldt het herroepingsrecht dat volgens de EU-wetgeving geregeld is. Dit rechtsmiddel is enkel van toepassing wanneer u het product op afstand koopt, zonder dat u het artikel ooit fysiek in de showroom gezien heeft. Overeenkomsten op afstand omvatten ook situaties waarin de consument de verkoopruimten alleen bezoekt om informatie over de goederen of dienst te vergaren, terwijl vervolgens de onderhandelingen over en de sluiting van de overeenkomst op afstand plaatsvinden. Daarentegen wordt een overeenkomst waarover in de verkoopruimten van de handelaar wordt onderhandeld en die uiteindelijk wordt gesloten met behulp van een middel voor communicatie op afstand, niet als een overeenkomst op afstand beschouwd. Meubels zijn zwaar en groot van formaat, het herroepingsrecht is daardoor niet even makkelijk als het versturen van een klein pakketje. TEAK2 raadt daardoor aan om de producten altijd in de showroom te komen bezichtigen. Is de afstand te groot? TEAK2 is uniek op het vlak van waarheidsgetrouwe foto’s in de meubelbranche! Wij doen er alles aan om per product een uitgebreide omschrijving en duidelijke, waarheidsgetrouwe foto’s te plaatsen. Zo krijgt u een duidelijk beeld van alle producten die TEAK2 in het assortiment heeft zitten.
Op al onze meubels die op afstand aangekocht worden heeft u recht op een zichttermijn van maximaal 14 kalenderdagen (het herroepingsrecht). Deze consumentenovereenkomst kan herroepen worden binnen een termijn van 14 kalenderdagen na levering van het product, of na het aangaan van een overeenkomt die betrekking heeft op de levering van diensten of van digitale inhoud. Tijdens deze periode heeft u zonder enige verplichting de mogelijkheid de afgehaalde of bezorgde goederen te (laten) retourneren. Uitgesloten van deze zichttermijn zijn maatwerk meubelen of meubelen die speciaal voor de klant op bestelling gemaakt worden.
De goederen worden na ontvangst objectief geïnspecteerd en beoordeeld op eventuele beschadigingen. Mochten er beschadigingen zijn welke bij uitlevering niet aanwezig waren, zal er in overleg met de klant een verhoudingsgewijze vergoeding worden bepaald. TEAK2 is gerechtigd om deze waardevermindering verhoudingsgewijs in rekening te brengen ten aanzien van de consument. Dit evenwel pas nadat TEAK2 zelf het initiële aankoopbedrag in zijn totaliteit aan de consument heeft terugbetaald. Indien de consument niet voldoet aan de bovenstaande voorwaarden is er sprake van een onrechtmatig gebruik van het herroepingsrecht. In dat geval zullen de producten teruggestuurd worden naar de consument, voor eigen rekening en risico van de consument.
TEAK2 vergoedt alle betalingen van de consument, transportkosten van het retourneren vallen echter buiten het terug te betalen orderbedrag. Het transport van retour zal op dezelfde wijze gebeuren als het transport waarmee de producten geleverd werden. In de meeste gevallen betreft dit transport door eigen dienst (TEAK2). De retourkosten waar de consument voor moet opdraaien zijn afhankelijk van locatie. TEAK2 hanteert hiervoor de formule: ‘standaard’ transport kost x 2. Voor België bedraagt het retourneren dus bijvoorbeeld €98. Andere landen waarbij de transport kosten op aanvraag zijn, hanteren ook deze formule. Wanneer de levering buiten een straal van 200km is (Pelt), is deze formule ook van toepassing en is TEAK2 genoodzaakt om eventuele extra kosten ook voor rekening van de consument te nemen. De terugbetaling dient te gebeuren via hetzelfde betaalmiddel als het betaalmiddel dat door de consument werd gebruikt om het product aan te kopen. De betaling wordt door TEAK2 uiterlijk binnen 14 dagen gedaan, na de dag waarop u werd geïnformeerd van de beslissing van de consument om de overeenkomst te herroepen. TEAK2 mag langer dan 14 dagen met de terugbetaling wachten wanneer TEAK2 de goederen nog niet in ontvangst genomen heeft of totdat de consument minstens heeft aangetoond dat hij de goederen heeft teruggezonden (in functie van wat er als eerste plaatsvindt).
Voor online aankopen:
De consument die beroep wil doen op het herroepingsrecht moet dit steeds uitdrukkelijk, ondubbelzinnig en verplicht schriftelijk aan TEAK2 meedelen. De consument kan zich op dit recht beroepen aan de hand van een mail naar info@teak2.be. Deze mededeling moet binnen de veertien (14) kalenderdagen gebeuren vanaf de dag van (fysieke) ontvangst van de producten.
In zijn mededeling moet de consument verplicht volgende informatie vermelden:
TEAK2 stelt hier een modelformulier ter beschikking van de consument via dewelke het herroepingsrecht kan uitoefenen. De consument dient dit formulier volledig en waarheidsgetrouw in te vullen.
Staan de meubels bij u thuis en wilt u toch een andere afmeting of model? Ruilen kan binnen 14 kalenderdagen na levering van de bestelling. Bij omruilen gelden dezelfde voorwaarden als het herroepingsrecht. Het transport van retourneren zal op dezelfde manier gebeuren als het transport bij de eerste levering. Het spreekt voor zich dat wanneer het product omgeruild moet worden, de ‘standaard’ transportkosten dubbel aangerekend worden. De consument moet dus voor het transport van de eerste levering én het transport van de tweede levering opdragen. Door de uiterst lage transportkosten die TEAK2 hanteert, is TEAK2 genoodzaakt dit op deze manier door te rekenen. Moeten de producten omgeruild worden buiten de straal van 200km is (Pelt) dan gelden eveneens de dubbele transportkosten en kan er bijkomend een toeslag gerekend worden.
Op al onze meubelen geldt een garantietermijn van twee (2) jaar. Wij raden u aan om uw factuur goed te bewaren. Als u aanspraak wilt maken op de garantie dient u namelijk te allen tijde de factuur te kunnen overleggen.
De consument kan beroep doen op deze wettelijke garantie wanneer het geleverde product niet overeenkomt met het gevraagde of bestelde product (non-conformiteit), voor zover de consument deze niet-conformiteit niet kon vaststellen bij de ontvangst van het product. Gaat het product defect binnen de eerste zes (6) maanden na de levering, dan geldt het vermoeden dat het gebrek bestaat sinds de levering. TEAK2 kan het tegendeel bewijzen. Wordt het defect van het product meer dan zes (6) maanden na de levering vastgesteld, dan moet de consument bewijzen dat het product niet-conform was op het moment van de levering.
Verder moet TEAK2, overeenkomstig artikelen 1641 t.e.m. 1649 BW, ten aanzien van alle klanten (consumenten en professionele klanten) instaan voor de verborgen (niet-zichtbare) gebreken aan de door haar geleverde producten. Voor de consument vindt dit stelsel toepassing na afloop van de wettelijke garantietermijn van twee jaar. Het stelsel van de verborgen gebreken vindt geen toepassing indien de klant op het ogenblik van de koop op de hoogte was van deze gebreken. Bijgevolg heeft iedere klant recht op herstel indien hij, ná de levering, een verborgen gebrek vaststelt in het geleverde product, conform de wettelijke voorschriften.
De wettelijke garantie evenals de garantie voor verborgen gebreken is niet van toepassing op: schade veroorzaakt door normale slijtage, onopzettelijke of opzettelijke veranderingen toegebracht door de klant aan de producten, inclusief onoordeelkundig en verkeerd gebruik en blootstelling aan verkeerde luchtvochtigheid, waterschade, brand, glasbreuk, doorzakken door het niet volledig dragen op de ondergrond en andere externe oorzaken.
De garantievoorwaarden gelden niet voor slijtage bij normaal gebruik zoals bijvoorbeeld het veroorzaken van kringen door hete pannen, kopjes, vochtdoorlatende vazen of krassen door bijvoorbeeld borden en schalen. Ook voor kleur-, nerf- en/of structuurverschillen kan TEAK2 niet aansprakelijk worden gesteld. Het betreft hier namelijk een 100% massief natuurproduct met alle natuurlijke kenmerken van dien.
Het artikel betreft een houtproduct, zorg dat de luchtvochtigheid in uw huis juist is (~45-65%). TEAK2 kan niet aansprakelijk worden gesteld voor producten die schade hebben opgelopen door onzorgvuldige handelingen, temperatuurschommelingen of een verkeerde luchtvochtigheid in uw huis. Ondanks het gebruik van de hoogste kwaliteit teak en oud en zodoende ‘uitgewerkt’ teakhout kan het gebeuren dat de meubelen na verloop van tijd haarscheurtjes of kleine barstjes gaan vertonen. Voor deze natuurlijke werking van het hout kan TEAK2 vanzelfsprekend op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld. Hout is een natuurproduct en zal bij verkeerde omstandigheden naargelang luchtvochtigheid (te hard) uitzetten of krimpen. TEAK2 raadt daardoor altijd aan een hygrometer te gebruiken om de luchtvochtigheid te meten. Niet alleen hout is afhankelijk van een goede luchtvochtigheid, maar ook voor de gezondheid is dit belangrijk. Voor deze natuurlijke werking van het hout kan TEAK2 op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld.
Het recht op vervanging komt de afnemer niet toe voor zover het gebrek redelijkerwijs is te herstellen. De bijkomende kosten worden verdeeld volgens de volgende tabel:
Wij doen ons uiterste best om klachten te voorkomen. Mochten wij toch een klacht ontvangen, dan lossen wij deze altijd zo snel en goed mogelijk en in overleg met de klant op.
Wij verzoeken u vriendelijk om een klacht of gebrek zo snel mogelijk na aflevering aan ons te melden. Dit kan telefonisch of per mail (info@teak2.be). Na ontvangst van uw klacht nemen wij binnen 24 uur contact met u op. Na het indienen van een klacht of melden van een gebrek vragen wij zo nodig aanvullend enige foto’s voordat wij bij u langskomen. U ontvangt zo nodig een mail met de gemaakte afspraken en oplossing. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij proberen de klacht of het gebrek altijd ter plekke op te lossen. Is dit niet mogelijk, dan nemen wij de meubelen mee naar de eigen werkplaats of brengen wij ze naar een gespecialiseerde meubelmaker. In dat laatste geval moet u er rekening mee houden dat u de meubels 2-3 weken kwijt bent.
Teakhout is een prachtige houtsoort die weinig onderhoud nodig heeft. De ideale houtsoort dus! 😉 Doordat teak vettig is biedt het een natuurlijke beschermlaag tegen vuil en water. Het is daarom niet noodzakelijk om het te behandelen, het kan bijvoorbeeld wel eens goed zijn om het hout te voeden waardoor de prachtige, pure structuur behouden blijft.
Gebruik nooit andere reinigingsmiddelen zoals allesreiniger of afwasmiddel. Door deze producten wordt te bovenste laag ontvet waardoor de natuurlijke vetten uit deze laag weggenomen worden. Hierdoor kan de bovenste laag een beetje poreus worden, waardoor vet en vuil eerder in het teakhout zullen dringen.
Teakhout is een zeer vettige houtsoort waardoor dit natuurlijk proces al voor een goede bescherming zorgt. Zit er een vlek in teak, dan zorgen deze vetten ervoor dat de vlek na verloop van tijd vanzelf (deels) opgelost wordt. Zit de vlek dieper in het hout verwerkt of wilt u de vlek sneller verwijderen, dan kan er het beste gebruik gemaakt worden van groene zeep of soda.
Vlekken kunnen het beste verwijderd worden met groene zeep of soda. Groene zeep wordt soms ook bruine zeep of Driehoek genoemd. Groene zeep staat bekend als milieuvriendelijk en is 99% biologisch afbreekbaar. Het wordt gezien als een zachte manier van schoonmaken. Dit komt doordat er geen fosfaten, ammonia, parabenen, zuren of andere petrochemische ingrediënten in zitten. Het vormt geen gevaar voor je huid, of luchtwegen. En het is biologisch afbreekbaar.
Voeg een beetje groene zeep of soda bij een emmer (lauw) water. Gebruik een spons of doek en wrijf over het oppervlak van het teakhout. Zit de vlek dieper? Zet wat druk op de spons of gebruik de schuurkant van een schuursponsje om de vlekken te verwijderen. Laat het teakhout vervolgens drogen en ga na of de vlekken verdwenen zijn. Zijn de vlekken te hardnekkig, dan kan dit eenvoudig weggewerkt worden met fijn schuurpapier (fijne korrel, 120 of hoger). Schuur de vlek altijd weg met de nerf (lengterichting) en zet niet teveel druk. Werk het geschuurde stuk (of het hele teakhouten oppervlak) bij met wat teakolie om deze plaats weer voedend en terug op kleur te krijgen.
Teakhout is afkomstig van de loofboom Tectona Grandis uit de Tropen. Het is een houtsoort met een zeer fijne houtstructuur en oliehoudende sappen die het hout zowel onbehandeld als behandeld een mooie, warme uitstraling geven. Doordat teak een vettige houtsoort is heeft teakhout van nature al een goede beschermlaag, hierdoor is het een zeer eenvoudige houtsoort in onderhoud. Teakhout is een duurzame, zeer stabiele en sterke houtsoort die lang zijn authentieke en levendige uitstraling behoudt.
Doordat teakhout een 100% massief natuurproduct is, bevat teak ook alle natuurlijke eigenschappen van dien. Bij teakhout kan er daarom net zoals bij elke houtsoort sprake zijn van kleur-, nerf- en structuurverschillen. Geen enkel stuk is daardoor 100% identiek.
Ondanks het gebruik van teakhout aan de hoogste kwaliteit en oud ‘uitgewerkt’ teakhout kan het gebeuren dat de meubelen na verloop van tijd haarscheurtjes of barstjes gaan vertonen. Dit is een natuurlijk proces dat bij hout hoort. Voor deze natuurlijke werking van het hout kan TEAK2 vanzelfsprekend op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld. Hout is een natuurproduct en zal bij verkeerde omstandigheden naargelang luchtvochtigheid (te hard) uitzetten of krimpen. Het is daarom belangrijk om altijd de luchtvochtigheid in huis goed op peil te houden (~45-65%). TEAK2 raadt daardoor altijd aan een hygrometer te gebruiken om de luchtvochtigheid te meten. Een te lage luchtvochtigheid komt in de meeste (nieuwe) huizen het vaakst voor. Door middel van een luchtbevochtiger kan de luchtvochtigheid weer op peil gehouden worden.
Wanneer de luchtvochtigheid en temperatuur sterk schommelen kan teakhout te hard uitzetten of krimpen. Dit kan resulteren in barsten of scheuren, de natuurlijke werking van hout. Een juiste en stabiele luchtvochtigheid houdt deze werking tegen! Niet enkel voor teak is dit belangrijk, maar ook voor de gezondheid van mens en dier.
Barsten en scheuren in teakhout vormen geen probleem en geven juist charme aan hout. Teakhout is zeer sterk en hard waardoor de constructie altijd zijn sterkte zal behouden. Alle meubelen van TEAK2 zijn zo ontworpen dat het hout kan werken, de constructie kan tot een bepaalde factor uitzetten en krimpen zonder dat het hout zal scheuren of barsten. Elk paneel zit dus niet vast op de constructie, maar kan vrij bewegen. Uiteraard zal bij een sterke wisseling de kracht te groot zijn om dit tegen te houden.
Scheurtjes of barsten kunnen altijd weer dicht gaan wanneer de luchtvochtigheid weer goed op peil komt. Bovendien kunnen ze altijd opgevuld worden met vloeibaar hout, ook kneedbare houtvuller genoemd. Breng deze houtvuller enkel aan als het teakhout weer de goede luchtvochtigheid bereikt heeft. Is de barst te groot dan kan dit opgelost worden met houtlijm en houtklemmen. Een scheur of barst kan dus altijd weer bijgewerkt worden.
Goederen blijven eigendom van TEAK2 tot de betaling heeft plaatsgevonden.
Onze meubelen worden ambachtelijk met de hand vervaardigd in Indonesië en kunnen dus soms een heel kleine afwijking hebben van foto en/of bouwtekeningen.
Het artikel betreft een houtproduct, zorg dat de luchtvochtigheid in uw huis juist is (~45-65%). TEAK2 kan niet aansprakelijk worden gesteld voor producten die schade hebben opgelopen door onzorgvuldige handelingen, temperatuurschommelingen of een verkeerde luchtvochtigheid in uw huis. Hout is een natuurproduct en zal bij verkeerde omstandigheden naargelang luchtvochtigheid (te hard) uitzetten of krimpen. TEAK2 raadt daardoor altijd aan een hygrometer te gebruiken om de luchtvochtigheid te meten. Niet alleen hout is afhankelijk van een goede luchtvochtigheid, maar ook voor de gezondheid is dit belangrijk.
Ieder meubel wordt tot binnen geleverd mits de ruimte op een normale manier toegankelijk is, rekening houdend met de grootte van het meubel. Verdieping of raamlevering kan via offerte bespreekbaar zijn. Onderschat het formaat en gewicht van meubelen niet! De prijs van het leveren wordt zo laag mogelijk gehouden. Het is daarom vanzelfsprekend dat dit tarief berekend is op het combineren van meerdere adressen. Indien er specifiek een datum buiten de route gevraagd wordt (afhankelijk van afstand) kan er een toeslag berekend worden.